Många bilder

Har ju inte ens lagt upp bilderna från Sundsvall då jag var dit till Sjukhuset med Elliot..

Blev så fruktansvärt less på datorn nu över jul och nyår.. Har inte haft lust att ens kolla mailen.

Men här kommer lite bilder på lilleman i Sundsvall

Vårt hotellrum på vårdhotellet.



Elliot hittade tvn snabbt. Här har han fått slangen och lilla väskan så han var rätt så lugn hela kvällen och dagen efter.

 

 

 



Det var väldigt snyggt och fräscht i rummet, det enda som jag hade att anmärka på var att det saknades tavlor på väggarna och att sängen var ganska så vinglig.. Men en natt överlevde vi ju. Elliot sov inte mycket ändå. Var väl besvärligt att sova med den stora väska på magen.

 



Vi passade på att gå på fyndlagret då vi var i Sundsvall och Elliot hittade ett tåg som han fortfarande bär omkring. Han tycker verkligen om det. Väskan var då i vägen hela tiden. Han skulle ha den i 24 h. Den registrerar ph värdet i magen.

 



De tejpade fast sladden rätt så ordentligt också. Fast det var ju bra, jag hade ingen lust att sätta i den igen om han skulle ha dragit ut den.

Vi hade ju 2 dagar i Sundsvall så vi han gå i en massa affärer men till och med jag han bli less på att shoppa. Handlade inte så mycket heller.. Blev ganska snål. Någon liten juklapp här och där blev det förstås.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Uuuuuhuuu, nasty med slang i näsan!

2011-01-02 @ 18:20:05
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0