Nipan

Förra veckan så hade jag rätt så tråkigt och barnen blev jättetrötta så då åkte vi in på byn för att handla och så passade jag på att springa in på nipan för att se hur det blev då IOGT tagit bort en massa möbler..

Och det blev ett gigantiskt rum.. Oj vad stort det är.. Jag kunde ju inte hålla mig från att möblera om lite när jag ändå var där. Hade bara mobilen med mig så ni får stå ut med de dåliga bilderna.



Jag vill ju möblera om lite till också men klarar det inte ensam. Frysboxen är så tung.

 





Min snygga soffa =) Hittade en fin blå filt som passade till också.

 

Jag skulle vilja flytta frysboxen ner till hörnet som är tomt just nu och flytta över den rosa soffan till motsatt sida och så skulle jag vilja hitta en snygg gammal bokhylla till där soffan står nu. Men men allt kostar pengar.. Jag försöker tigga till mig grejer där jag kan =)

 

 

 



Köket måste få sig en makeover också. Det är rätt så tråkigt just nu. Ska byta gardiner och plocka bort lite 80 talslampor så ska det nog se snyggt ut snart

 



Fast jag hittade de här snygga brickorna i köket som IOGT rår om. De är s snälla att vi får låna dem. Brickbandet blev bra där på väggen också. Det var det jag köpte för 5 kr hos Jejja.

 



Fanns ju redanlite snygga saker i huset som denna lampan.

Det är synd att det är så kallt där nere på Nipan just nu så att det inte går att ha mötena där nu under vintern. Det skulle nog ta ett par dagar att elda så att det skulle kännas varmt i huset.

Kom ihåg mötet i garaget på torsdag kl 18:00 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0