Nyårslöften

Ja det är väl sed att man ska göra några nyårslöften inför det nya året som man senare ändå bara bryter, ja jag brukar då det iaf men jag ska försöka allt jag kan att hålla dem i år..

NR 1: Som vanligt försöker jag lova mig själv att börja äta nyttigare och börja motionera och det har jag iaf försökt göra. Jag testar att vara utan mjölk nu ett tag för att se om min mage tycker bättre om mig och så försöker jag äta på fasta måltider och mindre portioner.

NR 2: Jag har passat på att skriva in mig på boxningen som börjar nästa vecka så där får jag verkligen in motion på schemat. Är som dålig på att ta mig för att träna om jag inte har någon som pressar mig. Och det är Laila bra på =) Nu gäller det ju att ha någon som passar barnen varje tisdagskväll också... =/

NR 3: Jag ska försöka prova på nya saker fast det verkar skrämmande, otäckt, pinsamt, korkat ja ni fattar, allt som gör att man inte vågar testa nya saker. 

Passade på att börja med det nyårslöftet lite tidigare och gick på bio i onsdags (29 dec) SJÄLV!!  

Jag är ju en riktig Harry Potter nörd (filmerna) och jag kunde inte utstå tanken att jag måste vänta ända tills den släpps på DVD innan jag skulle få se den så jag gick själv.. Det var skönt på ett sätt men kändes knäppt samtidigt men jag struntade i den känslan och jag ångrar inte en sekund. Filmen var underbar.

Har hittat en massa bilder från filmen på google.. Jag längtar så efter del 2...



 

 

 



 



 



Gubben och syster kan inte förstå vad jag ser i dessa filmer men jag älskar verkligen filmerna.. Jag lever mig in i dem och kände en sådan upprymdhet då jag åkte in de 2 milen för att gå på bio. Jag satt och skrattade högt för mig själv under filmens gång och satt och höll för ögonen under vissa ögonblick. Ja jag erkänner, jag tycker att de kan vara otäcka och att jag blir rädd.. Men på ett bra sätt =)

Jag tror att del 2 kommer ut någon gång under sommaren 2011 men jag vet inte. Jag hoppas den kommer ut snart och jag kommer att köpa del ett och två så fort den kommer ut på DVD så att jag kan besöka Harry Potters magiska värld när jag vill.  =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0