Säljartagen

Jag vet inte vad det är men jag har drabbats av ett brgär av att sälja en massa saker. Just nu funderar jag på om jag ska sälja köksbordet och stolarna.. Det är så stort och klumpigt, fast jag tycker att det är jättefint.



 

På juldagen så tog jag in kökssoffan igen, fast jag inte hunnit måla om den. Den känns också jättestor och klumpig. Vet inte om jag ska ta och sälja alltihop och skaffa en mindre soffa och ta in ett av perstorpsborden som vi har stående ute i andra huset.

 

Har hur mycket som helst som jag känner att jag kan göra mig av med nu men jag får aldrig ändan ur och sätta in annonser. Måste nog ha en spark i ändan.. Jag är en sådan person som fäster mig väldigt vid ytliga ting... Jag har svårt att göra mig av med saker.. Men nu är det nästan så att det är sakerna som äger mig. Då är det dax, dax att göra sig av med lite..  

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0