Shoppingsugen

Jag är så jäkulst shoppingsugen idag men jag har noll med pengar (har glömt skicka in till a-kassan*suck*) så jag ringde till gubben min och försökte övertala honom om att han skulle ta och köpa lite nya kläder och att det bara råkade vara så att jag hade uppe Laredoutes hemsida nu och hittat en massa fina kläder till honom.. 

Han tyckte inte det.. Inte för att han inte behöver nya kläder, för det gör han. Han äger 1 par jeans som snart är lika håliga som min plånbok och alla tröjor han har är så där trevligt urtvättade och fladdriga som de blir efter åratal av användande.. 

Men men han lät sig inte övertalas.. Vadå.. 1200 kr för ett par ursnygga jeans är väl ingenting ;) Nä jag kan förstå honom, det tycker jag är dyrt också.. 

Men det finns ju så många andra snygga kläder till honom. 

 

De här kostade ju "bara" 999 kr. Levis.

 

 

 

 

En sådan snygg karl man skulle få en sådan skjorta...

 

 



Snyggaste skinnjackan jag har sett på ett tag. 2799 kr.

 



Hittade denna också, blev eld och lågor för jag ahr velat ha en sådan jacka ett bra tag nu. 599 kr och den fanns i min storlek också.. jihoo!!! Alla bilder är från Laredoute.

De hade sådana jackor på H&Ms sida också men de var ju så små =) 

 

 

Bilder från H&M


Givetvis så fann jag ju lite mer kläder som jag gärna skulle ha klickat hem..



 

 

 

 





Och så något litet till mig själv =)

Alla bilder kommer från rock rebell clothing

Gick även in på Shock och dregglade över alla vackra grejer där.. Där finns verkligen hur mycket som helst som jag gärna hade klickat hem..  



 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

Ojoj det har kan ju bli världens längsta inlägg om jag ska forsätta och lägga in saker på min önskelista från shock. Har över hälften av listan kvar... Men jag tror ni förstår.. Jag tycker om lite udda saker=)

 

 



              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Ooooooh, va fint!:)

2011-01-06 @ 14:24:00
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: therese

En sådan snygg karl man skulle få en sådan skjorta...



aha så man behöver bara köpa en sådan skjorta för att få en snygg karl =)



snygga kläder du har hittat. man skulle ha haft liiite pengar över ;)

2011-01-07 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0