Sinners and saviours

Nu har jag gjort det igen.. handlat av Anna som har bloggen Sinners and saviours, via den så hittar ni även hennes hemsida där ni kan köpa hennes underbara och unika verk.

Jag har nu 2 halsband och en ring som Anna gjort och jag älskar dem. Varje gång som man öppnar paket från henne så blir man lika glad. Innte bara för det man köpt utan varje gång är det paketerat på ett nytt sätt också och det är så fina visitkort som föjer med.. Ni ser jag är inte så svår att göra gla ja.. =)


Denna gång kom ringen i en fin papperspåse med tryck.

 



Ser ni alla fina kugghjul och de mini mini skruvarna.. så fint..





Stor och fin är den också. Perfekt =) och färgen är densamma som mina halsband så att de skule matcha.

Kvar i påsen ligger en liten present till syster också ;) Men den får du när vi åker till Umeå, ok?? =)

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Va fina närbilder, min kamera är inte lika bra på dem. Ska kolla in den danska butiken! =)

Tänkte på en sak, det här med djurskallar och så, Sök på Etsy på "Taxidermy" så får du massor av tips om vad du kan göra med såndana . Jag vet ingen än som plockat upp ideen här i sverige, skulle ju kunna bli ett nytt extraknäck för dig.

Sen , vet jag ju att du kan sy oxå..och på etsy kan du hitta massor av roliga tyger, med tex: 50-tals bilar, pinuppor osv.. Många gör kuddar med dessa tryck där, och annat typ Doftpåsar m.m.. oxå en idee, du skulle ju kunna sälja på bilträffar å annat där "rätt kunder" finns..=) jag kommer på så mycket kul, men har ju varken tid eller kunskap att genomföra dem alla själv.. ;)

Vem vet, kanske skulle du bara behöva jobba 50% på det där stället, som jag förstod, du igenligen inte ville arbeta på..

Sätt igång och skapa..och gör affärer vetja! =D

Kram!

2011-01-19 @ 13:56:33
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Elin

huh? Present till moi? Du är för rar;-D

2011-01-19 @ 19:33:32
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0