Typiskt

Igår ringde jag till storköket på gunillagården här där jag bor och frågade om jobb och de behövde mig så jag ska börja inskolas på tisdag. Det känns bra. Jag ska servera mat, torka borden och hjälpa gamlingarna och diska och plocka undan. Det verkar vara ett roligt jobb så jag hoppas att det är det också =)

Det som är typiskt är att efter att jag pratat med dem på gunillagården så skulle jag hämta på dagis, och vad ser jag då jag kommer dit?? Jo en VÄLDIGT snorig unge... min unge.. Så idag är de hemma från dagis, Elliot kändes lite varm och så var han jättehes inatt.. Det är typiskt. Då blir väl jag görförkyld lagom till tisdag =(



Glad är han ju inte idag.. går mest runt och gnäller och blir förbannad över allt.. Milton bara tjatar om att se film och jag funderar skarpt på att ge efter idag och låta dem se film mitt på ljusan dag bara så att det blir lite lugn och ro här hemma..


              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0