Det var som fan...

2 inlägg på en och samma dag, det är inte illa för att vara jag. =)



Kontraktet är nu påskrivet, de dök upp =) Är i huset nu och städar. Jag har haft hjälp av Milton men han följde med Fredrik och Kent nu då de åkte med ännu ett lass från ladugården. Hur mycket som helst verkar rymmas där.

Jag var tvungen att sätta mig ner en stund. Har bara kontoret köket och lilla toan kvar och hallen, golven alltså.. men jag tar toaletten sist för det springs in och ut hela tiden här.. Golven tar jag nog imorgon eller på söndag innan de kommer för att besikta huset. Lär dras in gräs och grus innan dess.

Måste ju ta datorn och skrivbordet imorgon, det är det sista kvar i huset nu, det ekar rätt så tomt då jag spelar musik på högsta volym.

Elliot han for på semester han till Lycksele med mormor och morfar. Vad han ska ha det bra nu =)

Nu längtar jag tills det är över, vill bara vila men på måndag måste jag packa upp lådor och jag har tills på torsdag på mig att tömma vardagsrummet för då ska golvet upp där.. Får väl vila då jag blir pensionär eller då jag dör..

Jag - En skurkärring

Ser till och med ut som jag hihihi..... Hade varit trevligare om man såg ut som den första tjejen =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att husaffären är i hamn nu =).

Ska bli så roligt att se vad du gjort i huset sen..

med mig är det rätt bra, jobbar som fasen just nu i verkstan, för att bygga upp ett lager inför höstens mässor. Skall rygg opereras i sept. och kommer inte kunna åka på några själv dock..men har kompisar som ställer upp till mässorna =) Blir ju ett avbrott i skapandet under rehabiliteringen oxå.. kommer säkert klättra på väggarna.. ;)

Ha det bra i renoverings kaoset.. =)

2011-08-01 @ 18:57:59
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: therese

halloj,

vilken kompis jag är då.=/ dålig på att höra av mej...

gick det bra att flytta?

hur känns det att änteligen har fått flytta till bölen =)

kram kram

2011-08-09 @ 22:53:44
Postat av: Elin

Haha! Vad deprimerande du är med dina bilder;-D

2011-08-13 @ 22:36:52
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0