Arbetslös.. igen

Jobbade sista dagen igår. Jag har varit 2 veckor i Resele och jobbat på kyrkogården där och igår var sista dagen. Det har varit jätteroligt att arbeta men ärligt talat så är det rätt så skönt att bli ledig så man slipper pendla.. Jag blir ju så trött då jag kör bil.. Håller på att somna varje morgon då jag kört till jobbet.. =( 

Fast det har varit en fin arbetsplats jag haft. Resele ligger efter gamla turistvägen mot Sollefteå och hela den vägen slingrar sig tätt efter nipkanterna och älven. 

 



 

Resele kyrka...

 

Ska städa lite nu.. får kanske gäster ikväll och ska försöka göra sådana saker som jag inte hunnit med.. Har fått städhjälp iaf.. Milton har plockat upp alla leksaker från golvet och håller på att dammsuga medans han sjunger.. tralla la la la jag har fått ett jobb =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Ser fint ut, i höstskrud landskapet. Jorå ryggen verkar bli bra, men just nu är jag inlagd för att op såret har blitt lite infekterat.. =S klart det måste jävlas lite..

Vet du vad du skall göra sen? med jobb å så alltså?

Och hus..ja jäklar det finns alltid "hål" och stoppa pengar i i dem.. =/

Kram =)

2011-10-17 @ 15:08:57
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0