Dreggel dreggel

Har suttit hela kvällen framför datorn och dregglat över sortimenten på inreda.com, kitch, deluxe, och broarne och jag har knappat hem lite saker från broarne faktist.. Lite julklappar blev det, både till mig själv och vänner =) 

Har aldrig beställt från Broarne förr så det ska bli spännande =)


Har haft en skön dag med barnen idag. Fredde har varit ute och hållt på med veden men kom in en stund för att vila så när han och Milton tog ett parti tvspelande så bylsade jag och Elliot på oss och gick ut till skogen en stund och plockade enris till kransarna. 

Enriset är så fint i år.. Det kommer att bli superfina kransar (hoppas jag iaf) Riset är fulla i bär i silver och blåa nyanser och själva riset skiftar från silver till mörggrönt.. Det kommer att bli kanon. 

Imorgon hade jag tänkt börja göra lite kransar och så hade jag tänkt sätta upp en skylt på byn att jag säljer både dörrkransar och gravkransar. Folk kan ju vilja göra fint nu inför allhelgona. 

Jag plockade silvergran speciellt till morfars gravkrans. Han satte dem nära huset för att han tyckte att de var fina så jag tycker att han ska få en krans av dem då.. 

 



Jag och barnen har fortsatt vårt målande också. Jag gjorde en Home sweet home skylt och så har jag satt lite bilder i ramar och arrangerat ovanför sängen på sänggaveln så nu är det fint där med.. Får återkomma med bilder på det senare. 

Fredde säger att vi ska till Sundsvall om 2 veckor så då ska jag passa på att köpa massor av ramar. Har som slut redan. Vill göra något på vår sovrumsvägg. 

 

Jag tycker inte om stora kala väggar.. Det är inte jag...

 

Nu ska jag googla och leta girlanger som jag kan ha till jul.. Vi hörs =)   

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Säg till då ni ska åka till s-vall kanske du kan köpa en lite grej till mig ;)

2011-11-04 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0