Loppis



Var på Röda korset igår och på min favoritåtervinningsaffär Puls.

Som vanligt då jag är på loppisar så hittar jag något.

Röda korset





En liten barnklänning för 15 kr.



Milton köpte sig en tröja =)







Och så blev det ett par böcker. De sista två verkar roligast :)


Puls

Puls är rolig att gå på , det kommer ständigt in nya grejer och de har bra priser. Igår hittade jag inte så mycket grejer men det är bara bra det. Det är bara roligt att gå där och titta med... Fast det följde med tallrikar hem så att jag kan byta ut de kantstötta och fula som jag har..



2 Assietter blev det. Gör inte så mycket att alla assietterna ser olika ut hemma bara de passar ihop i färg eller form..



Av den här tallriken blev det både djupa och flata tallrikar som följde med hem. 5 av varje tror jag det var.



2 bruna



och 2 av de här.. Sådana här hade mina föräldrar då jag var liten fast deras var gröna..

jag tycker att alla tallrikarna passade ihop på något udda sätt. Och 2 kr styck har man ju råd med =)


Idag ska vi på pingstkyrkans loppis. Den är bra. Den öppnar kl 10 så nu sitter jag bara och väntar.. Sedan bär det av på marknan och sedan hem.

kom just på att jag glömt bort att det var idag som vi skulle höststäda på nipan.. jäklar också =(
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Tallrikarna är jävligt fina iaf:-D

2011-10-02 @ 17:25:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0