Har provat länge nu

Har köpt en ny telefon, en Nokia N8 ckockrosa =) och har skaffat mobilsurf på den pga av den dåliga täckningen hemma. Det har fungerat rätt så bra men att blogga har gått dåligt. Det tar så lång tid att skriva något på telefonen pga touchskärmen.

Ikväll så hade jag bra täckning hemma med bärbara datorn så jag ska passa på att blogga lite då =)

Har inte gjort så mycket mer i sommar än att flytta och jobba så jag tänkte lägga ut lite bilder från nya huset..

.................................

Nähä efter att datorn försökt i 15 minuter så har det ännu inte dykt upp någon bild på bloggen. Jävla Telia.. får ta med mig datorn på jobbet imorgon och sitta på lunchen istället.. Just nu så känns det väldigt lockande att låta stadsnätet dra in internet åt oss.. Vad är 60 000 kr egentligen??  Måste ordna det här..

Är sista veckan på jobbet, jag och Micke skarpar dörrar och målar förråden och det blir så snyggt. Vill inte att det ska ta slut på jobbet. Har trivts så bra där, hoppas att jag får komma tillbaka nästa år igen.

I helgen ska vi ha personalfest, det ska bli så roligt. Saknar Elin på jobbet så det ska bli roligt att träffa henne igen på lördag =)

Ska bråka vidare med datorn nu och ska försöka skärpa mig med uppdateringarna..

   

Äntligen fick jag upp två bilder =) Ska tapetsera om i köket och måla furupanelen vit i hela köket (täcker halva väggarna) Funderar på vilken av de här 2 tapeterna från inreda.com som jag ska välja, tror att det lutar mot den gröna... 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Åsele Therese

Jag röstar på den gröna =)

2011-09-06 @ 22:26:19
Postat av: Malin

Kul att du är igång igen! Telia är skit när man bor i skogen! Här fungerar det för oss med Tele"s mobila bredband, OM jag sitter på ett vissst ställe och har dongeln hängd på en blomma så nära fönstret det bara går. Mina föräldrar som bor ca 800 m bort kan typ inte ha NÅTT, de har radioskugga. Nu kör de på Net1 eller vad de heter + att de fått en förstärkarantenn till att ha på taket. Kan det vara nått för er? Billigare än 60000 kr iaf! ;-)

2011-09-07 @ 23:23:09
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Elin

60 000 är ingenting! Go for it!:-D Jag gillar den gröna tapeten mycket mycket mer. Och jag ska hälsa på där ofta. Så min röst borde väga tungt!;-D

2011-09-09 @ 19:56:36
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, den Gröna är asläcker!! Kul att "ha dig tillbaka" =)

2011-09-11 @ 09:50:20
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0