lervälling

Vi skulle ha gått ut och lekt idag jag och barnen. Jag lovade dem igårkväll då det snöade ute och marken var alldeles vi. I morse så hade allt töat bort och kvar var bara en stor lervälling. Jag gick efter posten och är helt slut. Man sjunker ner i gyttjan och suger fast så det var en pärs att gå till brevlådan. Fick min träning för idag iaf =)

Barnen gick och fikade hos mormor så jag fick lite egentid.




Jag håller på att måla om mina Ikeapallar. NU har jag en chockrosa och en turkos. Perfekt. Undrar vilken färg den 3:e får???  

Målade klart fönsterfodren igår med och Fredde satte upp dem innan han for på jobbet så jag har målat dem en gång till då de sitt på plats och så har jag städat av bänkarna och ställt dit alla mina små favoritsaker och blommor. Blev så fint så.

Ska kapa rullgardinen och sötta upp den och så gardinerna såklart så är det färdigt där. Bara vedlådan kvar då..

Så jag pysslar på idag. Har så ont i höften idag så jag tar det lugnt. Måste ha gjort något igår då jag städade, kroppen är väl inte van vid den aktiviteten. ;) 

Kunde inte sova igår heller. Låg och tänkte på död och elände, det muntrade ju inte upp mig precis men så ringde Rolle (min sommarchef) idag och sa att jag ska få börja jobba i början av Maj och då blev jag glad igen =)

Nä nu ska jag lägga mig och läsa och njuta av lugnet =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0