loppis

Glömde ju visa den fina mattan som jag hittade på en loppis i Sollefteå i torsdags.. Tur man har en 5 åring som gillar loppisar med =)



Färgerna blev dåliga med kameran, de är mycket mer klara och chokladbrunare.. Den oranga färgen är helt underbar..



Jag hade en mycket glad kille med mig som sällskap på torsdagen. Här visar han upp att han tappat en tand och har en till lös.. Här går det undan =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Hade tänkt att göra en loppisrunda när vi va nere i Skåne i Helgen..Hmm.. dock så var jag allt annat än pigg efter fredagen bravader..så det blev soffan istället..Hahahaa

2012-04-09 @ 09:49:39
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0