Snickarna..

Jag och barnen har varit ute i lagårn och letat material till vår diskho/arbetsbänk till lekstugan. Vi hittade lite av varje och barnen var mäkta imponerad över mamma då jag använde elverktygen. Det var stora ögon som stod på säkert avstånd och tittade på.



Dixie hjälpte till med =)

Elliot gav upp ganska fort och for upp till tvn men MIlton har hjälpt mig att hålla i när jag skruvat och så målade han den vit sen då den var klar.



Milton gjorde ett bra jobb trots att jag hjälpte honom lite =) Ska måla en gång till ikväll då barnen somnat och så ska jag sy ett litet draperi att hänga runt om nertill.



Jag tog kranen från vår gamla handfat och en gammal rostfri skål..

Blir nog bra, hinner klart imorgon =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0