Städning

Idag har jag städat nere.. Ut med mattor och dammsugit överallt..

Det var skönt att få ut mattorna på kontoret för de hade gått sönder så hemskt mycket.. Rummet ser enormt ut nu då det inte är något på golvet..







Skönt att få bort en massa grejer.. Jag har så lätt att bara lägga ifrån mig grejer där på bordet istället för att bara ta bort det på en gång..

Fredrik jobbar eftermiddag denna vecka så han har varit hemma hela förmiddagen och har umgåtts med oss.. Vi har passat på att fixa i köket, eller Fredde fick fixa i köket medans jag städade.



Han har mätt och sågat till fönsterfodret och jag har målat det idag så imorrn kan vi sätta upp det och så är vi ett steg närmre att bli klara =)



Milton hjälpte till att städa vardagsrummet.. Han är duktig han =) Vi bara upp alla leksaker till barnens rum så nu får vi väl se hur lång tid det tar för dem innan de börjar dra ner för trappen igen.. Jag håller på att bli tokig.. Man kan ju knappt gå..



Fick ordning i soffan med. Elliot hade kastat kuddarna över hela rummet.. Att han inte kan låta soffan vara..



HIttade denna korall på en loppis för 10 kr..



Den fick ligga på min naturhylla =)

Kanske dax att göra upp någon eld, börjar bli kyligt, iaf då man sitter still vid datorn.. Mat kanske man måste göra också =( Vad ska man hitta på???
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0