Fixat lite till...

Jag hade tänkt lifta med någon av raggarbilarna ikväll tillsammans med barnen och följa med på onsdagsutflykten som Wild west cruisers har varje vecka men vi var så jäkla trötta..

Åkte till Backe och hämtade ut några listor på mina mediciner som behövs inför resan till England och så köpte jag åksjuketabletter för jag blir ju så dålig i planet. Nu är jag garderad =)

Sov ner barnen och så har jag fixat lite hemma istället.

Ställde iordning mina tapeter, funderar på att sälja några så jag har räknat rullar hela kvällen hehehe..

Målade stolarna en gång till och så har jag klätt in sitsen till den petrolfärgade stolen.



Fint grön blev den =)



Så här blev den andra stolen som har fått ny färg och nytt tyg på sin sits med.. Färgen hade runnit så jag bestämde mig för att slipa bort det och måla om men då jag såg hur den såg ut slipad så bestämde jag mig för att den fick vara så =) Jag tycker att det blev snyggt.



Anledningen till att bordet och de andra stolarna blev gröna är pga dessa två stolarna som mamma hade med sig hem till mig för att lämna på loppisen. Jag föll för dem direkt så de sparade jag. Jag bytte stoppning och tyg på sitsarna bara för det gamla var så trasigt..



Och så sista stolen att visa.. Så mycket bättre i denna färg än vit.. Fan vet ni vad jag just kom på??? Jag hade bestämt att jag skulle ha 6 stolar på bron men nu kom jag på att jag har 7... bra ma är på att räkna då.. jajaja det blir nog bra det också =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0