Min sommar

Hinner inte skriva så mycket men kan omöjligt sova då Fredrik är borta. Då han kommer hem på torsdagarna så däckar jag och sover mest hela helgen. Stackars Fredde..

Ska visa lite bilder från min sommar iaf..




En massa besök hos olika läkare, bland annat ögonläkaren som vill prova olika saker på mig. Tydligen skelar jag lite.. Vilket han såg efter att jag sett ut så här i 24 timmar. Ja på jobbet med...





Har byggt klart Miltons säng, allt utom sänglådorna som ska vara undertill.. Milton är jättenöjd =)



Har varit i stugan..



Upptäckt en vattenskada i husvagnen och lagat det.

 

Sytt nya lampskärmar och städat upp husvagnen ordentligt. Nya gardiner nästa..

 

 

Köpt en tavla av Andrea Boväng, en av junseles duktiga konstnärer =)

 



Volontärarbetade uppe på vår vackra hembyggsgård genom att stå och sälja fika under en dag. Det är så otroligt fint på junsele hembyggdsgård.



Har haft loppis hemma och har fortfarande. Sista veckan vi har öppet nu, halva priset på allt så passa på nu.. =)



Städat och möblerat om vardagsrummet nere..

 

 

Köpte ett litet bord av Therese som jag målade om till lila och hade lite roligt med.. Jag är helnöjd =)

 

När jag liks höll på att måla om bordet så gick det av bara farten att fortsätta.. 3 bord, 5 stolar och massor av ljusstakar är nu mycket färggrannare =)

 

 







Var på urkult med ungarna och de hade skitkul. Ser de blöta ut så ör det för att de är det, det öste ner och ungarna sprang i regnet och kanade omkull i lera hela kvällen och gapskrattade =)



Jobbar heltid, fick ett halvår i år med och det är skitkul, här är förebilden på häckarna. Började klippa dem i måndags så nu värker varenda muskel i kroppen.. BRA!!!!



Klättrade längst upp i kyrktornet i fredags, hade träningsvärk i låren hela lördagen.. Det är en hemsk klättring men det brukar vara värt det pga utsikten..



Men i fredags var det inget utsiktsväder..

Det var lite från min sommar.. Har inte gjort så mycket förutom att jobba och kommit hem och ätit och sovit. Var på loppisrunda med mor och systeryster så de bilderna återkommer jag med. Blir så mycket annars i detta inlägget.

Kanske bästa att sova nu då man ska kliva upp snart. Börjar 7 så halv 6 är väl lagom start på dagen, snart bara 5 timmar kvar till klockan ringer. usch..

Go natt alla goa vänner =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0