Nu jäklar..

Nu jäklar ska jag göra mig av med grejer och tjäna pengar, frivillga bidrag mottages också ;)

Är ju bara 2 veckor kvar nu tills jag åker och jag hade tänkt tjäna ihop lite resepengar innan dess. Lade ut 20 annonser på blocket igår och har fotat för fullt idag igen för att fortsätta lägga ut.

Var till svärmor i lördags och hälsade på och fick med mig några lådor hem som hon tänkt kasta. Hon är extremt allergisk och klarar inte av att titta i dem ens en gång för att de har stått ute. Bra för mig för de var fulla med 60 talskläder som Fredriks moster haft. Hur snygga som helst. Jag satt bara på golvet med ett enormt leende på läpparna =)





Blev så glad.

Lyckades också köpa på mig lite mattor och en gungstol och en gammal kontorsstol som jag nu sitter och njuter i.. så skön..

 





              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0