Sommarens loppisar

Har inte hunnit med så många loppisbesök denna sommar men jag har handlat mycket på de få jag varit på.

Här kommer bilderna på mina fynd =)



Allt för 100 kr, inte illa..



Inte loppis men loppispris var det då. 35 kr paret på Rusta.



Trasig klocka som jag ska ha till ett konstverk hade jag tänkt mig =)

    

Massor av ljusstakar som målats i alla de möjliga glada färgerna...



Hittade en stringhylla på en loppis som jag sedan sålde vidare för dubbla priset =)



Dukar...of course..



Snyggaste gardinerna jag köpt på länge.

   

Vaser och krukor i härliga rödfärger har jag svårt att motstå..



Stor och härlig Bayvas hittade jag här i Junsele på en loppis.







Lite smått och gott..



Roligaste och mest udda grejen jag hittade på en loppis långt ute i skogen var denna mötesplatsskylt som fick sin plats i vårt kök.. Den naturliga mötesplatsen =)

Oj vad mycket jag handlat under sommaren.. Det är roligt att gå på loppisar, helst om man hittar en sådan där riktigt billig en..

Nu ska jag försöka sälja lite grejer också, har lagt ut på nätet idag men det går trögt, ingen som hört av sig än =(

Well well det är bara att fortsätta försöka..

Jag har bokat en resa till England första veckan i september tillsammans med syster så jag försöker få ihop så mycket pengar som möjligt till det.. Längtar så..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0