Elliots rum

Idag har jag varit till Ramsele och träffat min nya kurator. Hela våren gick jag hos en psykolog och pratade och det hjälpte verkligen. Mina migränanfall försvann och jag har blivit mycket lugnare.
 
Jag bestämde att jag ville ha ett uppehåll under sommaren med samtalen för jag ville inte åka från jobbet hela tiden. Men nu så har jag börjat igen och hade så tur att det fanns en kurator i Ramsele så jag slipper åka till Sollefteå varje gång.
 
Det var som sagt första gången jag träffade henne men jag fick väldigt bra vibbar ifrån henne. Jag tyckte om henne som tur är. Ska dit nästa vecka igen,
 
Hon lyssnade väldigt bra och efteråt så kom hon med tips och ideér hur jag ska kunna tänka om och stoppa vissa tankar som poppar upp i huvudet på mig. =)
 
När jag kom hem var jag fylld av energi och satte igång med allt småpynt som advent hör till.
 
Jag bytte gardinerna uppe förra veckan och nere igår så det var då gjort, men igårkväll så letade jag reda på adventsstjärnor och annat juligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag  har även målat fönsterbrädan klart åt Elliot så jag satte upp den åt honom i hans rum. Jag blev väldigt nöjd.
 
Nu håller jag på med att blogga samtidigt som jag steker rådjursbiffar och kokar makaroner.. oooo multitasking.. inte illa för att vara jag =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0