3 års kalas

Elliot fyllde 3 i söndags, min lilla kille.. =)







Tur lilleman inte har något vidare minne, han köpte en poliströja i Lycksele och filmer i Sundsvall och glömde bort dem så jag slog in dem i paket till honom nu, han blev överlycklig.

Han har tjatat om skidor i 2 veckor, ända sedan vi var i Umeå och jag köpte skidor åt Milton. Han fick ett STORT paket enligt honom som skidorna låg i.. Gladare än gladast =)

Mina gamla skidor var det som jag hittade ute i boa.. hehehe..





Givetvis skulle poliströjan på på en gång =)

Var tvungen och had en idag med, första dagen på dagis efter jullovet.. Åååå va de har längtat och jag med för den delen...
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0