En härlig dag =)

Igår hade jag en härlig och väldigt fnittrig dag tillsammans med Therese. Vi åkte iväg bara vi två till Sundsvall för att storhandla och köpa en säng till Milton (som han har tjatat)

Jag hade så roligt men ojojoj vad trött jag var då jag kom hem.. Halv 12 i går kväll kom jag innanför dörren och då var det bara att börja att packa upp alla matvarorna..

Tur vi hade med oss släpvagnen för vi köpte massor av frysvaror och då la vi dem bara bak i släpvagnen. Perfekt!!

Hittade något roligt i matväg men totalt onödigt. Men idag blir det det till middag =)



Smilepotato... hehehe.. Hoppas ungarna uppskattar de leende potatisarna tillsammans med kyckling =)


Blev en hel del shoppat som vanligt. Åkte på Bauhaus först och det var då tur för allt som jag hade tänkt köpa på byggmax var det rea på Bauhaus så jag sparade en massa pengar. Iofs köpte jag lite färg också som jag inte behövde MEn det var 70 % rea på sandolins färg å jag betalade 40 kr för 1 liter färg (jämför här hemma då de tar 260 kr för 1 liter)

Köpte även 2 filtar, gipsskiva till köket, spackel (10 liter för 89 kr) och så hjul till några lådor som jag tänkt bygga..

Åkte på fyndlagret också. Där hittade jag en frän lampa som jag tyckte skulle passa till köket men så var det bara en. Men jag köpte den ändå.

Då vi kom på ikea såg vi att de hade dem där så då kunde jag ju köpa en till =) Sparade 200 kr på att köpa en på loppis =)



Lagerhaus är ju ett åste å man är någonstanns som det finns. Therese hade premiär då hon aldrig varit på lagerhaus men som vanligt så är det jag som handlar och hon som hejjar på ;)

De hade rea på metervarorna så jag köpte det här tyget. 150*300 cm för 90 kr. Jag har ju letat ett tyg att kläom en fotölj med så det här var perfekt =)



Så nu står vi här. Med sängar och gipsskivor lutandes mot väggarna och grejer i påsar överallt.. Har gått och småplockat hela dagen men jag får ta ett ordentligt ryck imorgon och storstäda =)

Tack för en rolig dag Therese =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv. Hade super skoj!!!! Att vi äntligen åkte

2012-01-22 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0