Ett litet projekt

Barnen itter och leker med lego och skriker så att man kan tro att det är andra världskriget.. Jag har stoppat in öronproppar i öronen för nu är jag (&#"%"¤"/#(()"=!=!**- less...Syrrans hund har gnällt och skällt hela dagen, Fredrik har jobbat hela dagen och ungarna skriker och slåss.. Jag behöver semester..

Fredde tog ut Laban nu för en sparktur, förhoppningsvis blir han lite lugnare då.



Tyckte att detta var en passande bild för hur deras beteende är ikväll.. demoner...



Barnen sprang som tur var över till mormor en stund på eftermiddagen så vi fick lugnt och skönt en stund så då passade jag och Fredrik på att göra iordning legobordet till ungarna.

Jag gick ut och hämtade ett gammalt vardagsrumsbord ute i häbret som pappa och mamma haft en gång i världen och sedan lämnat här. Fredrik gjorde bara kvartslister och så spikade vi fast dem uppe på bordskivan så nu stannar legot på bordet istället för att ligga runt om på golvena...

Ett litet projekt så här på söndagseftermiddagen
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0