Gott nytt år 2012

Blir nog svårt som vanligt att vänja sig vid att det är ett nytt år.. Just då jag vant mig så är det ett nytt år igen..

Hade en skön hemmakväll med familjen, lagade god mat till dem och så såg vi film och myste.

I stormen förra veckan så blåste parabolen åt sidan så vi har ingen sändning på parabolen så vi får glatt klara oss utan tvn. Fast det blir så mycket lugnare och skönare då och barnen leker mer istället för att bara sitta och tjata om att få se tv..

Jag kom hem från Lycksele i fredags och jag längtar redan bort igen, känner mig så rastlös, jag vill bara resa, fast utan barn så jag får lugn och ro =)

Fick iaf se mina underbara tapeter då jag kom hem. De hade levererats från Nederländerna medans jag var borta.. Nu ska jag bara ta och fixa väggarna och göra underarbetet så att jag kan tapetsera..

Hade även en hel hög med klädkataloger väntandes. Ellos, Laredoute, Halens, Cellbes, H&M mm.

Föll verkligen för en lampa i Ellos..




Tycker att det skulle vara fint att ha 2 sådana här över köksbordet men i katalogen var de mer petrolfärgade.. Tycker inte om den här babyblå färgen..



Funderade också på att beställa den här klänningen.. Men jag vet inte.. Det är så mycket osm jag skulle vilja beställa just nu..



Vaknade rätt så sent imorse halv 8 var han så ungarna hade tagis sovmorgon. Fredrik jobbar eftemiddag så han behöver sova men jag väcktes av väldigt griniga och eländiga barn..

Elliot hade halvt som halvt feber och var jättegrinig och hade svårt att andas pga förkylningsastman han har. Och Milton puttade ut oss ur sängen, Han är lite för stor för att sova med oss men det fattar inte han.. Jag blir ju på så dåligt humör jag med då jag blir väckt och sparkad på på morgonen.

Nu är de dock lite piggare, Elliot fick sin medicin imorse och efter ett tag så slogs de som vanligt..


              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Du får lacka lampan i den färg du vill ha ;)

2012-01-02 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0