Mår inte bra

Har yrsel idag så jag sitter där jag sitter.. Borde ha fattat inatt då jag skulle gå på toan och ramlade in i dörrposten helt plötsligt.. För min yrsel är så, jag känner mig väldigt tjock i huvudet och så har jag svårt att fokusera blicken och så när jag går så tappar jag balansen tvärt och far alltid åt höger..

Jävligt besvärligt..

Sitter bara på rumpan idag och lägger patians på datorn..

Trevlig helg till er iaf =) Hoppas ni håller er friska
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Ja fy för att inte va frisk! =( tycker kranen ser fin ut, har dock ingen erfarenhet av den.. vi måste byta ut vår kran från Ikea, då den inte hållt mer än 2 år..och krånglat mest hela tiden,men det är en helt annan modell..krya på dig, hoppas yrseln försvinner fort.

2012-01-27 @ 14:28:25
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0