Mer etsy

Jag tycker om skelett och kranier, det har jag alltid gjort, det är väl någon slags sjuklig fascination.. När jag var liten brukade jag gå och dra ut tänderna på älgarna som min morfar och hans jaktlag skjutit och så visade jag upp tänderna på skolan.. De tyckte jag var ganska så konstig hehehe..

Men jag vill fortfarande ha några häftiga skallar hemma...


Som de här



Sabeltandad tigerskalle...





And



Fladdermus



Mink tror jag att det är..



Uppstoppad påfågel.. fin...



Katt



Grodor



Rovdjur, Björn, varg, mård, mm.... Häftigt det skulle vara att äga dem... Jag tycker att de är så fina..

Mycket man vill ha, lite pengar. =(

Alla bilderna från etsy.

Jag läste igår i Aftonblades Härligt Hemma om en tjej som har skrivit in till inredningsexperten. Hon hade problem för hon skulle flytta in hos sin kille och han hade djurhuvuden och uppstoppade djur överallt och undrade vad hon skulle göra..

"experten" svarade att de fick kompromissa och ha ett uppstoppat djur i varje rum och bara färgerna beige, svart, vitt och brunt för att djuret skulle smälta in i inredningen. om man använde mycket färg i inredningen så skulle det, och jag citerar: "då blir det gensat kitschigt och lite underlig känsla."

Konstig expert det där.. Satt och diskuterade med gbben om det igår och vi båda ansåg att det ser ju mer konstigt ut om man har ett djur där och ett där.. Väl bättre att samla allt på en vägg så att dt blir mer som en installation???

Jajjaa.. Alla kan ju inte tycka som jag heheheh...

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Ja, ge mig..=) finns så mycket fint på Etsy. Älskade bläckfisk örhänget!

Här går allt i snigelfart, fortfarande jätteförkyld..=S

2012-01-18 @ 09:29:40
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0