Smycken

De senaste dagarna har jag slösat bort ganska mycket tid på etsy, bara sittandes och tittandes på bilder.

Jag har sökt mycket på kranier och uppstoppade djur men det har också blivit smycken och jag har hittat mycket roligt =)

 

 



Roliga annorlunda smycken och inte alltför dyra heller =)


Har ju givetvis hittat massor med andra roliga saker på etsy. Är s mycket man vill ha..



Tycker väldigt mycket om denna lampan som är gjord av gamla glasburkar.. Jag har många fina glasburkar, man kanske ska prova på ett projekt???



Fint gammalt soffbord..



Blev väldigt förtjust i dessa ljusstakar men de var väldigt dyra.. 1200 kr tror jag att det var..



Här fick jag ju en idé serverad.. Ska göra en sådan tavla till barnen =)



Hittade en tjej som gör kakfat av gamla tallrikar, alltså tallrikarna skulle jag vilja ha, de var ju jättefina..


Alla bilderna är från etsy
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0