Söndagslunk

Som jag skrev i det förra inlägget så har jag mest gått och småplockat hela dagen och flyttat grejer från ett ställe till ett annat men jag har även donat på lite i köket.


Köket som det såg ut förra veckan, stökigt som vanligt..



Jag och Fredrik plockade bort listerna under skåpet för att se hur det skulle se ut och jag tycker att det blev en klar förbättring men man måste nu ha en lite smal list för att dölja kablar och lampor och annat.. Men bort med 80 talet =)

Har rivit tapeterna också och så ska det bruna stänkskyddet bort och erstättas av vitt kakel. Ska se vad svärfar har hemma =)

Mycket extra arbete blir det men jag tror att det blir bra. Skåpen kan vi ha bra länge till men skulle vilja köpa ny bänkskiva. De är så trasig och ful nu och en del är bara en gammal skolbänksskiva som lagts på diskmaskinen. Inte fint..

Bara å sätta igång =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Ut med 80-talet å in med 70-talet ;)

2012-01-22 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0