Tjejdag

Jag och Therese har haft en tjejdag idag och åkte till Näsåker av alla ställen =) Therese hade ett paket att hämta ut och då vi liks var där så hittade vi en loppis att titta in på också..

Det var inte så bra loppis och det var jättedyrt för bara skräpsaker men jag hittade en burk med knappar som jag fick ett bra pris på..





Jag har inte tittat i lådan än så jag vet inte vad för roliga grejer som döljer sig i den =) Det stod knappar 1 kr styck på burken men jag fick hela burken för 30 kr så det var ju bra.



Jag hittade även två glas till lampor som jag ska prova på en spegellampett som jag har.. De var billiga s jag kände att jag hade råd att köpa dem och testa iaf..

Som sagt så var det inte en bra loppis så jag kommer nog inte att åka tillbaka dit..

Fast jag har en bra dag med Therese iaf, lunch på bageriet, bokat tid för att fortsätta tatueringen och en massa surr =)

I lördags var jag på Jejjas loppis här i Junsele för hon skrev till mig på facebook och tipsade om att hon hade glasknoppar till salu.. Givetvis körde jag dit direkt de öppnat =)



Nu har jag en lite hög med olika knoppar. Jag sparar ihop till kökskåpen, alla 30 st. Måste bara hitta 30 stycken i samma färg och form =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0