Tur man har Therese

Annars skulle inget hända här hemma.. 

Therese och barnen var hit igår och medans jag funderade på om jag skulle börja riva tapeterna i köket så hade Therese hunnit sy 2 gardinkappor och rätt som det var var hon på tapeterna också och fick igång mig med.. Iofs så var det T som gjorde det mesta jobbet.. Ungarna bråkade och slogs så jag fick skälla på dem gång på gång.. 

Höll på att bli tokig. Skönt att Fredde kom hem rätt så tidigt och fick ta över barnpassandet.. 

 



Vi kom en it på vägen och jag sitter nu och försöker på energi att fortsätta men det är tråkigt ensammen..

Håller också ett öga på Syrrans hanhund som vi tar hand om just nu medans hon är i Borneo.

Samma dag som hon åkte då började vår tik löpa så vi har ju jätteroligt hemma nu att hålla dem isär.. Konstiga är att mamma och pappas tik också löper men hon bryr han sig inte om.. Jäkla gnällande är det hemma iaf men det slutar nog snart.. Det är sista veckan nu för Dixie så nästa vecka borde allt vara som vanligt igen..

Nä skärp dig nu Anna-Karin!!! Slit ner tapeterna från väggarna!!!! 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0