Ugglefeber..

Winter White Owls - Woodland - Upcycled Vintage Decor - TREASURY ITEM

Fick hem mina ugglor från i veckan, ända från Californien hade de flugit och jag är så glad för dem. Nä jag har tapetserat om i köket ska de hänga där bredvid den stora klockan.

Fast jag är glad för dem så fick jag ugglefeber igår och tittade på ugglor på etsy i flera timmar efter fler liknande.. Jag köpte inget men hittade många fina =)









Så rolig den sista.. Synd att de var så himla dyra bara, eller ja frakten är dyr =(

Vad hittade jag idag då, då jag skulle köpa en present till svärmor??? Jo ett kastrullunderlägg  form av en uggla.. Jag var ju bara tvungen att köpa den.. =) Greta har då allt =)



Jag såg något som glimmade till under alla grejer på en hylla och det var den här godingen =) 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0