Ligger efter

Jag känner ju att jag ligger efter nå jävulst med bloggandet men det är sommar..

Jag jobbar för fullt, går på en massa loppisar, tar hand om barn, målar om grejer, snickrar, ser efter kycklingar och hundar, umgås med familjen, har egen loppis och mycket mera så bloggandet hamnar på efterkälken.

Försöker städa upp huset också. Jag har inte haft någon ork till att städa på väldigt länge så nu tar jag ett rum i taget och gör en ordentlig rengörning och rensing.

Jag har lagt ut en hel del till loppisen.

Jag ska uppdatera mer utförligt någon annan dag..

Ha de
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Man kan inte hinna allt heller ;) man får prioritera

2012-08-10 @ 20:18:02
URL: http://theretro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0