Fredrik snickrar..

Fredde har varit så duktig, han har fått upp en hel hundgård på 2 dagar. Nu fattas bara dörren.

Jag fick offra min blivande toalett och tvättstuga nere för Doris skull. Det skulle ändå inte byggas på ett par år så vi kan ha de som hundrum tills dess så att de kan gå i luckan ut och pinka.. 

 

För 1-1,5 timme sedan gick det inte att gå in här... Jag har varit less och bara slängt in allt rat istället för att fara och kasta det.. Men nu är det rensat.. =)



Under tarppen har jag förvarat alla våra skor och jag vet helt enkelt inte var jag ska ha dem om jag måste tömma så jag hämtade en gammal skrivbordsskiva och spikade fast så att Doris inte kommer åt allt där och så fyllde jag på med lite extra saker... källsortering och sådana saker..

Sopsäcken och de två påsarna är endast pant.. Kanske ska panta oftare??





Doris och Dixie får då fin utsikt från hundburet.. =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0