Junsele midsummer meet 2012

Ja den har varit i helgen. Jag stod och sålde tröjor för klubben och mina egna grejer. Jag tycker att det gick rätt så bra och det var jättevarmt och soligt ute så det var mycket med folk.

Jag sålde några klänningar och en handväska. Lite småprylar försvann med så jag är nöjd =)



Förra veckan jobbade jag som en tok, både heltid på jobet, nere på nipan på kvällarna och hemma på de övriga timmarna. Strök kläder långt in på natten.. Så här mycket hade jag med ner på nipan samt 4 bananlådor med grejer.



Jag och Therese trängdes brevid ballonger men vi hade så trevligt så =)



Det var många grejer som skulle på plats men till slut så fick jag till det.



Therese var så söt under dagen ;)



Lite av mina grejer =)

Jag hade jättetrevligt hela dagen och fast vi inte var så många säljare så hade vi det roligt och alla var trevliga. Jag hoppas att de kommer tillbaka nästa år igen.

Kvällen fortlöpte utan bekymmer. Jag stod i entren i år igen och allt funkade bra. Var lite mindre folk än i fjol men det var väldigt fint väder så många blev stannandes ute på parkeringen för att surra.. De kunde ju ha gått in tycker man =/ MEN jag är väldigt nöjd med helgen..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0