Svärmors loppis

Svärmor har startat loppis och de har så grymt coola grejer. Jag skulle kunna handla hur mycket som helst.

Har redan fått en massa tyg och kläder men har även handlat en stor låda tyger och kläder och några klänningar där ur hade jag med mig på marknaden nere på nipan i fredags under junsele midsummer meet. De fick jag sålda också.



Ett till överkast fick följa med hem.. Elliots rum är så härligt färggrannt nu =)



Gardiner





En stor och härlig plastmatta fick också följa med mig hem samt en lpskiva med Dunderklumpen och en med Scooby Doo. Ungarna blev jätteglada =)

På Bölesåkern i Junsele finns denna fantastiska loppis.. åk dit om ni finns i närheten.. =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0