Äntligen sol

Idag kom äntligen värmen och solen och vi har kunnat jobba i kortärmat. Det blev verkligen varmt emellanåt.

När vi kom hem så planterade jag och barnen lite blommor som vi var och köpte igår. Jag planterade även rosorna som jag köpte i Sundsvall då jag och Therese var dit.





Det är inte så lätt att göra sommarfint runt huset då vi inte har någon veranda längre... =/





Förhoppningsvis så ska väl Fredde börja bygga snart, jag pallar inte 3 år brolös...



Men nu så börjar allt bli grönt och fint och mina favoriter, styvmorsviolerna, har kikat fram på gården. Så här på håll så syns det inte att jag måste bygga bro, måla kåken, byta tak och en miljon fler grejer =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att solen är här :)

Tack för en trevlig dag igår ;)

2012-05-23 @ 19:34:44
URL: http://theretro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0