Första arbetsdagen

Första arbetsdagen flöt på bra.. Jag har varit ensam nästan hela dagen men fick sällskap av Therese en stund som kom med lunch åt mig TACK!!! Och Fredde kom förbi också.

Hade besök av en kille som ska börja jobba med oss i juni också.. H
Han var jättetrevlig och rolig så vi ska nog komma överens bra =) Jag visade honom runt och tiden gick fort i hans sällskap.. 

Har städat hela kyrkogården idag och börjat kratta men det blåser så fruktansvärt mycket här så det är svårt.. Plockade grenar så gott de gick. 

Har så ont i fötterna nu så jag sitter bara framför tvn med datorn i knät. Imorgon ska jag prova mina nya gelesulor.. Hoppas att de funkar =) 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0