Min tur..

Jag sa igår till Micke på jobbet att jag inte ville missa mer tid från jobbet nu.. Har haft 2 doktorsbesök som gjort att jag måste vara ledig eller slutat tidigare men vad hände då?? Jo jag hade en sådan frossa igårkväll och frös så fruktansvärt. Jag lade mig med Elliot i sängen under 3 täcken och när Elliot skulle v go och stryka mig på armen kändes det som om han skar mig med rakblad.. Har inte haft någon trevlig natt precis..



Vaknade imorse med 39 graders feber och huvudvärk. Trodde skallen skulle explodera. Tur mina barn tycker om tvn för de gick lugnt upp och satt där ett par timmar så att jag fick sova bort det värsta.. Vaknade till då och då och mormor var och väckte mig och sa att hon tog ner barnen till henne.. Jag har så tur som har mormor.. =)

När jag började känna mig mer normal så fick jag magsjuka så jag har haft bättre dagar..

Tomt i kylskåpet men hade lite kräm så det blev kräm och mackor till middag. Hoppas Fredde kan handla imorgon då han kommer hem.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0