Oj

Nu var de verkligen länge sedan jag bloggade. Har inte haft ork till att sitta vid datorn och så börjar jag jobba på tisdag så jag har fått värsta ångesten över allt som jag inte hunnit med då jag varit arbetslös så jag har sprungit runt som en yr höna och försökt hinna med allt.

Jag och Milton gjorde klart diskohon till lekstugan och så var vi och köpte blommor dit också så att de får det mysigt i fönstren.



Milton målade och hjälpte till med att snickra.

Nu väntar vi bara på att Fredde ska laga de trasiga fönstren så att vi kan göra fint inne i lektsugan och sy nya gardiner att hänga upp där.



Vi har då varit ut och städat iaf..

Snön kom ju igen nu så nu går det inte att vara ute där igen. Det som hade torkat upp så bra för att citera Milton.

Hade ju flyt härom veckan också. Jag fick paket från syster som hon handlat på etsy.



Snyggaste ringen och örhängena.





Sedan kom mamma och gav mig  böcker som jag har velat ha länge..



Och så hittade jag detta halsband billigt på etsy..

Jag satt och tittade i en leksakstidning och hittade ett Pippi Långstrump hus som jag tänkte köpa till Nicole, Fredriks systerdotter då hon fyller år men jag tänkte att jag skulle vänta lite för hon fyller inte år förrän i Juni.



Men vad hittade jag 2 dagar senare på en loppis??? Jo ett likadant hus med alla tillbehör. Det här blir hon nog glad utav... =)



Hittade lite tyg också fast jag inte behöver mer.. Kunde helt enkelt inte låta bli och så fick jag väldigt bra pris.

Har ju fått en massa tyger av svärmor och Freddes moster så nu försöker jag göra plats åt allt. Köpte mig en skänk på röda korset för 100 kr. Jag hade tänkt sälja den men jag blev så förtjust i den så jag behåller den.. Den håller jag på att fylla upp med mönster och tyger. Allt sådant som jag inte kan ha framme hela tiden..



Tavlorna som jag fick av syster har fått nya ramar från Clas Ohlsons och har fått sig en hedersplats på väggen. De passade så jäkla bra i köket till nya tapeterna.

TACK ELIN!!!!
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Fan va bra tavlorna passade. Vart alldeles lycklig då jag såg dom. Jag får leva genom dig på inredningsfronten!:)

2012-05-06 @ 12:02:07
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0