Systeryster

Nu kommer syster att bli glad för det här inlägget handlar om henne.. ;)

Mamma och pappa kom hit i helgen och de hade med sig massor av Elins grejer.. Hon håller på att tömma lägenheten för att förverkliga sina drömmar.. Bra jobbat tycker jag, tråkigt att hon flyttar men man ska följa sina drömmar om man kan..

Iaf så packade jag upp påsarna och hittade hur snygga tyger som helst och så detta lapptäcke som nu får agera som klädnad åt stolen i köket..







Jag fick även låna mina favoritlampor och de hittade en plats på en gång =)

Tack för lånet Elin =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Ja allt som handlar om mig är ju bara positivt;-P Ta väl hand om mina älskade lampor. Håller just nu på packa ner resten av assnygga lights som du ska få låna;-D

2012-05-06 @ 12:04:16
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0