Barnvakt

Igår var jag barnvakt igen, denna gång åt Jasmin och Lotus.
 
Syrran undrade ifall jag har öppnat svartdagis eller nått.. Men det var roligt. Jag hoppas ungarna tyckte det också. Men jag är trött idag, kom inte isäng förrän imorse, det blev inte så mycket sömn där inte..
 
 
Annika hade hittat en udda kyrka åt mig på en loppis i Övik som jag fick igår.. Jag blev så glad =) Nu kan jag börja med min kyrkogård hehehe.. TACK!!!!
 
 
 
Idag så fyller Thyra år så vi har varit dit och firat henne. Jag målade sparklådan åt henne och sydde en liten madrass så att hon kan köra sina gosedjur och dockor i den på sin nya spark.. Hoppas att hon blev glad. Har även varit til svärisarna och hälsat på. Svärfar hjälpte mig att borra några hål i tallrikar. Jag ska göra våningskakfat att sälja på julmarknaden.
 
Fast det gick inge vidare. Tallrikarna var så hårda att borrarna förstördes. Får hitta på något.. Det blev iaf ett färdigt kakfat gjort idag.  
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese Persson

Vart jätte fint ;) thyra gick ut på en gång så fort alla hade åkt hem sen gick hon även ut en sväng då jag komme hem så att hon fick köra sin spark igen ;)

2012-11-18 @ 22:11:27
URL: http://theretro.webblogg.se
Postat av: Elin

Va? Ska du göra något åt dina drömmar och starta en kyrkogård? Även om det råkar vara en i miniatyr:-P

2012-11-19 @ 12:10:28
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0