Inhandlat

Tänkte jag skulle visa gårdagens och dagens fynd..
 
 
Hittade lite fina band på Dollarstore.
 
 
Hittade lite härliga stuvbitar på Nan´s tygaffär i Strömsund igår som jag ska använda till ett lapptäcke..
 
 
 
Idag hade jag en besiktningstid i Sollefteå så jag och Therese åkte dit. Egentligen hade vi lite kort om tid men vi han springa in på röda korset en sväng innan vi åkte in och det var tur för jag hittade dessa fina stuvbitar där =)
 
 
Jag hittade även den här stora burken full med knappar där. Fick köpa den billigt =)
 
 
 
På röda korset hade de även de här söta burkarna för 7 kr styck. De har säkert över 20 stycken kvar.. Undrar var de fått dem ifrån.
 
 
Köpte stora tändsticksaskar som jag ska göra fina och sälja på julmarknaden här i Junsele den 1 december.
 
 
Hittade tråd på skattkistan. 10 kr förpackningen
 
 
Och så leran då som jag ska försöka göra gravstenar av ;) och så lite kransmaterial och så hade jag turen att hitta bjällror. De ska jag prova att sy och göra skallror av.
 
Ligger i sängen nu och ska väl ta och sova lite. Imorgon måste jag upp tidigt. Jag har en tandläkartid kl kvart över åtta och jag har 4 mil dit så det gäller ju att fara i tid. Man vill inte komma försent.
 
När jag skulle lägga mig möttes jag av den här synen..
 
 
Han är då för söt Elliot =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0