Pyssel

Igår hade jag pysseldag. Satt och väntade på sotarn och fick massor av gjort innan han äntligen kom.
 
 
 
 
 
 
Jag sydde klart en handväska/skötväska som jag tänkte ta med på julmarknaden och försöka sälja. Använde mig av vanligt svart bomullstyg och en spetsgardin samt en spets till axelbandet. Den har massor av bra fickor inuti också.
 
 
 
 
Har suttit och pysslat på med gamla tapeter också och återanvänder. Har klätt in anteckningsböcker, tändsticksaskar och gjort julgransprydnader..
 
 
 
Och så sa jag tll Fredde att jag önskade att jag hade en lite kista till mitt kyrkogårdsprojekt och vad gör han?? Jo världens bästa man gör kistor åt mig =)
 
De behöver bara lite TLC så blir de skitfina =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0