Trött

Har varit så fruktansvärt trött idag, allt jag har velat göra är att sova men det kunde jag ju inte. Milton var ledig från skolan idag för han skulle till tandläkaren. 5 minuter tog det. Jag körde 10 mil för att vara inne hos tandläkaren i 5 minuter, tror inte ens att det tog så lång tid, men vad göra man? Man kan ju inte få politikerna att fatta att det var ett idiotiskt beslut att lägga ner tandvården i Junsele.. Kunde väl iaf erbjuda en liten reseersättning åt oss som måste åka så långt.. Idioter..

Somnade på soffan på eftermiddagen. Var så trött att jag somnade på kökssoffan av alla ställen. Mina höfter tycker inte om mig just nu.

Jag som hade så mycket att göra idag men jag får ta nya tag imorgon då barnen är på skola och dagis. Fast jag har Fredde hemma och då lär det ta stopp för mig. Gör aldrig något då han är hemma.. Men jag måste sy.. Fler elefanter ska det bli och någon tax med

 
Ska försöka mig på en haklapp också.. Denna från inmyhouse.se
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: mikaela. ensamstående renoverande tvåbarnsmamma.

Ni kan inte göra som dom gjort här på byn? Här lades också tandläkarn ner, men på nedervåningen av äldreboendet (även samma hus som hälsocentralen) håller en tandläkare till för barn och dom äldre som bor på boendet.
Vi andra får dock söka oss till grannkommunerna Ragunda eller Bräcke.

2012-11-19 @ 20:47:10
URL: http://mikaelacecilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0