Väskorna

Här kommer väskorna som jag har sytt idag.. =)
 
 
 
Köpte ett fint förkläde på röda korset för 10 kr och av det blev det en liten väska.
 
 
 
Skötväskan till min kusin gjorde jag klart igår också. Jag blev nöjd med den, Mycket nöjd hoppas bara JEnnie tycker om den också =)
 
 
 
Ännu ett röda korsetfynd. Tyget som jag fyndade förra veckan blev till en väska också, kan ju användas som skötväska eller stor handväska.. Fodrad och ficka med dragkedja.
 
 
 
En för liten blus blev ännu en liten väska..
 
 
Gympapåse till Milton
 
 
Enkel väska med handtag och axelrem.
 
 
Stor kötväska/väska. Tyg från IKEA.
 
 
Tog fram lilla docksparklådan som Thyra ska få på söndag då hon fyller 4 år. Målade den chockrosa. Bilder kommer..
 
 
Tim och Thyra ska få var sin spark i födelsedagspresent.. Jag har målat dem svarta idag men jag målade dem ute och det var rätt så kallt så jag får väl se hur färgen håller sig. Får väl måla om dem åt dem till sommaren annars =)
 
 
 
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0