Vi blev med fisk

Jag kan vara rätt så impulsiv ibland och nu fick jag för mig att jag ville ha ett akvarium så nu har vi ett =)
 
Tur man har grannar som har lite av varje och vill sälja till en.
 
 
 
 
Fint blev det. Tur vi har Tommy och Therese att fråga om råd om fiskar =)
 
Igår var det ju fars dag och det firas väl inte så speciellt hemma men vi var till svärisarna och firade farfar. Barnen ritade teckningar till honom och så hade de gjort kort till Fredde.
 
Sedan åkte vi en sväng till Övik och handlade lite. Har köpt tvn av syrran men hade ingen upphängning till den så vi köpte det på Jula.
 
 
Håller på att sätta upp den nu men det går sisådär. Tog lite paus men får väl fortsätta sen. Fredrik hade ju bra hjälp av 4 barn.. =)
 
Vi har ju finbesök idag. Therese jobbar kväll och Tommy hade en kurs han var tvungen att gå på så Tim åkte hem med Milton i taxin och jag och Elliot var och hämtade Thyra på dagis så jag har 4 små änglar här hemma idag =)
 
 
Jag och Elliot bakade småfranskor innan vi hämtade Thyra så det blev nybakade mackor till mellis.
 
Har bio här hemma nu, ser smurfarna och försöker få alla 4:a att sitta still.. Är mest Elliot som bråkar, han är så trött så han har svårt att sitta still.. Man kan ju somna..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0