Dagens pyssel

Idag har jag pysslat på hemma.Jag städade ur hundrummet och plockade ihop alla påsar med källsorteringen. Skulle ju fara iväg med det och sedan hälsa på svärmor och svärfar men jag hade tydligen kört på något för vi hade punktering idag. Så vi har inte hunnit iväg än.
 
Fredde tog däcket och Milton och åkte iväg på byn för att laga det så då passade jag på att flytta runt lite på sakerna på väggarna.
 
Före
 
 
Efter
 
 
Freddes jakttrofeer fick flytta till naturhörnan som jag kalar den. Passade bra där =)
 
Före
 
 
 
Före då Freddes horn hängde här. De fick flytta sig för jag behövde en ny hylla..
 
 
Efter
 
 
Ville ha något annorlunda och helst gratis så då tog jag vad jag hade hemma... Olika slags lådor. Såpa och sockerlådor..
 
 
Jag vet att det ser snett och jävligt ut men det är det inte. Timmret är snett så det blir en synvilla.. =(
 
Spottarna ska BORT!!! Ska kolla i Umeå på onsdag om vi hittar några snygga små spotter som vi kan sätta i taket som lyser upp vaserna. Ska ha 3 nya som lyser upp olika saker i rummet. Bra med punktbelysning. Mysbelysning har vi då i massor =)
 
 
 
Nu fick jag fram min vassamling. Den stora längst till vänster är Elins som jag så snällt får låna. Blev så bra. är helnöjd
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Det var ju en jättebra idé med lådorna! Vaserna förtjänar att synas. Dom är så vackra!

2012-10-29 @ 13:14:47
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0