Loppisrunda

Efter att ha lastat in grejerna i Mariannes nya lägenhet gav vi oss ut på jakt efter lite loppisgrejer som skulle passa in där. Givetvis hittade jag hur mycket grejer som helst..
 
Kolla här bara.. 5 loppisar han vi med.
 
 
Jag hittade 2 fina glasburkar i Butik Rustik i Sollefteå. Vilken härlig butik, där skulle jag vilja ha varenda grej, ojojoj...
 
 
Milton har önskat sig en vattenflaska att ha på skolan så jag hittade 2 stycken på skattkistan. Söta eller hur?? =)
 
 
Söt burk.
 
 
Härligaste duken som jag hittat på länge och stor var den. Den är säkert 2 meter lång och 140 cm bred. 50 kr var rena rama fyndet =)
 
 
 
Köpte massor av dukar som vanligt..
 
 
Köpte udda tallrikar som jag ska göra kakfat av.. Har fler hemma som jag nu ska försöka hitta vilka 3 som hör ihop.
 
 
 
 
 
 
Fler dukar =)
 
 
Gratis gardiner tackar man inte nej till.. Fick precis likadana av svärmor så nu har jag till 2 fönster.
 
 
Fler fat
 
 
Hittade en till liten prylhylla som jag ska måla om.
 
 
2 ramar från skattkistan som jag ska till några julklappar
 
 
 
Lördagens fynd. Stor ryamatta för 100 kr.
 
 
Och en stor vaxduk i härliga färger.
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0