Söndagsutflykt

Idag har jag, mormor och barnen varit på en liten söndagsutflykt till Imnäs där det finns en bra loppis. Som vanligt hade Stina fyllt på med massor av saker och jag hittade en del. Mest gardiner som vanligt =)
 
 
2 fat till.. håll jag på att få en ny samling mån tro??
 
 
Massor av nya gardiner till mig =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nytt 70 talstäcke =)
 
 
Köpte denna vas under lördagen. Glömde visa den förut =)
 
 
Köpte med oss lite mat och åkte ut till mamma efter loppisutflykten. varmkorv i bröd har aldrig smakat så gott förut. Jag var så hungrig..
 
När jag kom hem så var det så jäkla kyligt att jag var tvungen att hålla igång här hemma för att hålla värmen.
 
Jag städade pysselrummet och färdiggjorde lite projekt som har legat för länge.
 
Äntligen lagade jag min kontorstol
 
 
 
 
 
Nu är den hel och fungerar utmärkt. Den gamla träbiten var rätt så dålig. Nu är den utbytt och ska väl hålla ett tag.
 
Har spelat en massa musik på hög volym och tittat på när barnen dansat..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0